W PRZYPADKU CHĘCI WYMIANY USZKODZONEGO TOWARU PROSIMY O:
W razie uszkodzenia paczki, prosimy o sporządzenie protokołu szkodowego z kurierem oraz bezpośredni kontakt z nami od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu 517835872 lub na e-maila sklep@4mini.pl.
Prosimy o wysłanie e-maila z reklamacją na sklep@4mini.pl. W treści proszę uwzględnić: adres odbioru towaru, adres dostawy nowego towaru, datę odbioru towaru, krótko opisać problem, prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń oraz skan/zdjęcie protokołu szkodowego.
Zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru na czas transportu. Po odbiór towaru wyślemy naszego kuriera, na nasz koszt. Kurier będzie miał list przewozowy z adresem.
Nowy towar zostanie sprawdzony i niezwłocznie wysłany na podany adres. Najczęściej ten sam kurier tego samego dnia przywozi nową paczką, a zabiera uszkodzony produkt na wymianę.
W PRZYPADKU CHĘCI ZWROTU USZKODZONEGO TOWARU PROSIMY O:
W razie uszkodzenia paczki, prosimy o sporządzenie protokołu szkodowego z kurierem oraz bezpośredni kontakt z nami od 8:00 do 16:00 pod numerami telefonu 517835872 lub na e-maila sklep@4mini.pl.
Prosimy o wysłanie e-maila z reklamacją na sklep@4mini.pl. W treści proszę uwzględnić: adres odbioru towaru, datę odbioru towaru, krótko opisać problem, w miarę możliwości prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń, oraz skan/zdjęcie protokołu szkodowego.
Zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru na czas transportu. Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu. Po odbiór towaru wyślemy naszego kuriera, na nasz koszt. Kurier będzie miał list przewozowy z adresem.
Po dotarciu paczki do nas zwracamy od razu pieniądze.